Przejdź do treści

Seria 85 – smary łożyskowe MULTIBOND

warto wiedzieć, że:

Łożyska toczne są smarowane fabrycznie płynnymi olejami i powinny być przed użyciem lub podczas konserwacji przesmarowane smarem stałym. Wyjątek stanowią łożyska zamknięte, wewnątrz których zapas oleju starcza na cały czas eksploatacji łożyska. Smar należy dobrać stosownie do rodzaju łożyska i jego warunków pracy. Smarowane są również łożyska ślizgowe.

W ofercie MULTIBOND smary przeznaczone do konserwacji łożysk są smarami mineralnymi zawierającymi kompleksowe mydła litowe. Jest to sprawdzone rozwiązanie dające gwarancje długiej i bezawaryjnej pracy łożysk. W świetle najnowszych badań dużą rolę w smarach łożyskowych odgrywają specjalne dodatki, same w sobie mające właściwości smarne. W naszych smarach stosujemy w tym celu dwusiarczek molibdenu i azotek boru

przykłady użycia:

  • smarowanie łożysk piast kół samochodowych, silników elektrycznych, gorących wentylatorów i turbin,
  • smarowanie prowadnic, przegubów, cięgieł, zawiasów i węzłów tarcia.

Zdjęcia: Przykłady zastosowania smaru

OFERTA SMARÓW ŁOŻYSKOWYCH MULTIBOND:

Rodzaj produktu
(kliknij w nazwę i otwórz kartę techniczną)
opakowaniezastosowanie
MULTIBOND 85

pojemnik 500g lub 1kgwielofunkcyjny smar do łożysk na bazie oleju mineralnego oraz kompleksowego mydła litowego, zawierającego dodatki przeciw- zużyciowe, antyutleniające i antykorozyjne. Do smarowania wysoko obciążonych łożysk tocznych i ślizgowych, również w centralnych układach smarowania.
MULTIBOND 85MoS2

pojemnik 250g lub 500gwielofunkcyjny smar do łożysk na bazie oleju mineralnego oraz kompleksowego mydła litowego, zawierającego dwusiarczek molibdenu oraz inne modyfikatory. Do smarowania wysoko obciążonych łożysk tocznych i ślizgowych, również w centralnych układach smarowania, redukcja oporów tarcia do 50%.
MULTIBOND 85BN

pojemnik 250gwielofunkcyjny smar do łożysk na bazie oleju mineralnego oraz kompleksowego mydła litowego, zawierającego azotek boru oraz inne modyfikatory. Do smarowania wysoko obciążonych łożysk tocznych i ślizgowych, redukcja oporów tarcia do 50%.